Nu dormi ajuta la pierderea in greutate, Putem dormi și pierde în greutate ?


Vezi mai multe articole din categoria stiinta-sanatate Medicul susţine că cei care urmează dieta slăbesc în jur de patru kilograme în prima săptămână, la fel fiind în fiecare săptămână ulterioară, un kilogram fiind pierdut în timpul somnului.

nu dormi ajuta la pierderea in greutate

În plus, persoanele care ţin dieta evită să experimenteze senzaţia de foame sau de pofte. Secretul dietei, respectiv motivul pentru care funcţionează atât de repede, este faptul că este creată special pentru a nu duce la pierderea masei musculare odată cu reducerea cantităţii de alimente.

nu dormi ajuta la pierderea in greutate

Efectul este pierderea în greutate chiar şi în timpul nopţii, fiind accelerat metabolismul. În celelalte şase zile ale săptămânii, trebuie să fie consumate alimente sănătoase, cum ar fi carne, peşte sau ouă, care să ajute masa musculară să-şi recapete energia.

Home » Stiinta » De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate De ce este somnul atât de important pentru pierderea în greutate Ioana Matei Totuși, somnul este un factor adesea neglijat, iar acesta joacă un rol foarte important. Durata recomandată de somn pentru adulți este între șapte și nouă ore pe noapte, însă mulți oameni dorm mult mai puțin de atât. O orhidee sălbatică a înflorit în Parcul Natural Putna Vrancea Cercetările au arătat că mai puține ore de somn decât cele recomandate sunt asociate cu o grăsime corporală mai mare, risc crescut de obezitate și pot influența cât de ușor o persoană poate pierde în greutate în timpul unei diete bazate pe deficit de calorii. Un somn prea scurt rezultă în pierderea de masă musculară În mod normal, scopul pierderii în greutate este de a reduce grăsimea corporală în timp ce masa musculară este păstrată pe cât de mult posibil.

Dieta ajută la reducerea senzaţiei de foame, o stare de spirit mai bună, un nivel ridicat de energie, un somn liniştit şi un nivel ridicat de concentrare. Un nivel ridicat de insulină poate fi considerat vinovat de tendinţa de îngrăşare în jurul taliei.

nu dormi ajuta la pierderea in greutate

În cazul dietei "Overnight Diet", situaţia este diferită. În timpul nopţii scade nivelul de insulină produs, ceea ce contribuie la arderea de grăsimi în jurul taliei şi coapselor.

Ce conţin cocktail-urile Caroline Apovian oferă câteva reţete de cockail-uri ce conţin iaurt, diferite legume castraveţi, morcovi, roşii, ţelinăproteine, fructe ananas, banane, mere, portocale.

nu dormi ajuta la pierderea in greutate