L glutamină pentru a pierde în greutate. Cunoașteți rolul L-Glutaminei


Înțelegeți efectele secundare ale glutaminei L Glutamina este esențială pentru construirea mușchilor și este, de asemenea, cel mai abundent aminoacid din corpul uman, potrivit Memorial Sloan Kettering Cancer Center.

Obținerea prea puțin poate provoca deteriorarea mușchilor, dar modul în care suplimentezi cu L-glutamină pot afecta cât de bine folosește corpul tău. A lua L-glutamină pe stomacul gol înainte de culcare poate ajuta la pierderea în greutate, conform ISSA. Cunoașteți rolul L-Glutaminei Corpul uman face l glutamină pentru a pierde în greutate, dar îl obținem și prin alimente din dieta noastră, cum ar fi carne, ouă, semințe și lactate, potrivit unei revizii științifice din iunie a studiilor de sinteză a glutaminei publicate de MDPI Cancers.

L-glutamina acționează pentru a converti aminoacizii în proteine, pentru a alimenta creșterea mușchilor. De asemenea, este vital pentru alte funcții biologice din organism, inclusiv menținerea integrității țesuturilor corporale.

Efecte secundare ale aminoacizilor izolați

Acest lucru face suplimentul util pentru aplicații de fitness și asistență medicală. Sportivii și culturistii folosesc suplimente de L-glutamină pentru a pune mușchi și a pierde grăsimea.

  • Pagina principala Glutamina vă poate ajuta cu adevărat să slăbiți?
  • Spirulina slabeste

Conform ISSA, L-glutamina și alți aminoacizi lucrează împreună pentru a acționa ca blocuri de construcție pentru țesuturile conjunctive din piele și articulații și sunt esențiale pentru susținerea organismului în timpul antrenamentului și exercițiilor fizice. Acest aminoacid ajută la reglarea și producerea de energie, zahăr din sânge și funcție imunitară.

l glutamină pentru a pierde în greutate

Sinteza hormonului și neurotransmițătorului, absorbția mineralelor și protecția celulelor nervoase sunt alte roluri vitale pe care le ajută L-glutamina. O deficiență de glutamină vă poate determina să fiți mai sensibil la boli infecțioase.

Ce este slăbitul din greutate?

Vârstnicii pot fi, de asemenea, la risc, precum și cei care suferă de boli de rinichi sau ficat, potrivit unui studiu din septembrie publicat în Translational Medicine of Ageing. Unul dintre motivele pentru pierderea în greutate a L-glutaminei este că organismul îl poate transforma în glucoză, pentru a alimenta mușchii, fără a declanșa hormonii care conțin grăsimi. Unul dintre efectele mari ale L-glutaminei este că vei simți mai puține pofte de zahăr sau alcool, conform ISSA.

ISSA recomandă administrarea aminoacului pe stomacul gol înainte de culcare, pentru arderea maximă a grăsimilor și pierderea în greutate.

l glutamină pentru a pierde în greutate

L-glutamina funcționează împreună cu alți doi aminoacizi - metionină și arginină - pentru a produce producția de somatropină din corp în timp ce dormiți. Somatropina este un hormon de creștere care ajută la oxidarea grăsimilor și la promovarea creșterii musculare și se face mai ales în perioada în care adormiți.

Aprovizionare suficientă prin dietă

Arginina este un aminoacid neesențial, ceea ce înseamnă că organismul uman își poate face propriile. Cu toate acestea, organismul trebuie să ingeze metionină din dietă.

Glutamina pierde greutate Add: alyqyr35 - Date: - Views: - Clicks: Bineinteles ca sint importante caloriile, dar sint destule cai de a le reduce fara sa ai doctoratul in matematici. Mod de administrare. Dieta de 13 zile —Dacă eşti în căutarea unui nou plan de pierdere în greutate, mai eficient şi mai rapid, este momentul să încerci o noua dieta, de doar 13 zile.

Obținerea suficientă metionină dintr-o dietă pe bază de plante poate fi mai dificilă, deoarece orezul, grâul, porumbul și soia se pot transforma în zahăr din organism și se pot păstra sub formă de grăsime.

Înțelegeți efectele secundare ale glutaminei L Indiferent dacă preferați să suplimentați L-glutamina cu sau fără alimente, vă ajută să vă recuperați mai repede după un antrenament sau în perioadele de boală sau de stres fizic. Cu toate acestea, nu ar trebui să-l luați pe termen lung, în cantități mai mari de 40 de grame pe zi, potrivit unei revizii din l glutamină pentru a pierde în greutate a studiilor publicate în MDPI Nutrients.

l glutamină pentru a pierde în greutate

Prea mult L-glutamină, cu sau fără alimente, crește amoniacul în sistemul dvs. De asemenea, concurează pentru absorbție cu alți aminoacizi, creând un dezechilibru de aminoacizi în fluxul dvs.

Glutamină și pofte

Prea multă L-glutamină în sistemul dvs. Administrarea de glutamină este puțin probabil să provoace o reacție, potrivit Universității din Michigan. Universitatea recomandă totuși să luați numai capsule de glutamină pe stomacul gol. Când luați capsule cu glutamină, așteptați cel puțin două ore după mâncare sau luați pastilele cu cel puțin o oră înainte de masă.

Top 15 alimente L-glutamină pe care ar trebui să le adăugați în dieta dumneavoastră

Când folosiți pulbere, universitatea recomandă amestecarea acesteia cu alimente lichide sau moi, precum sos de mere, iaurt sau budincă. Nu-l lăsați să stea la frigider, ci mâncați-l imediat.

l glutamină pentru a pierde în greutate

Apelați medicul dumneavoastră dacă aveți dureri în piept, greață, amețeli sau orice alte reacții adverse neobișnuite ale L-glutaminei după ce ați luat suplimentul. Efectele secundare mai puțin severe pot include dureri de cap, tulburări de stomac, umflare sau febră, în conformitate cu Centrul de Cancer Kettering Memorial Sloan Kettering. O alegere mai bună decât suplimentarea cu un aminoacid este să luați un supliment care să includă toți aminoacizii esențiali, precum și glutamina, recomandă ISSA.

l glutamină pentru a pierde în greutate

Leucina, un aminoacid esențial cu lanț ramificat BCCAeste potențial cel mai important pentru creșterea mușchilor.

Izoleucina și valina sunt alte BCCA-uri favorizate pentru construirea mușchilor.

Promovează L-glutamina pierderea în greutate? Cu toate acestea, putem considera că, dacă ar trebui să alegem un singur aminoacid ca parte a sistemului nostru de suplimentare, ar trebui să rămânem cu unul, glutamina, care nici măcar nu este considerată esențială. Glutamina este un aminoacid curios, deoarece este sursa preferată de combustibil pentru celulele care se divid rapid, cum ar fi enterocitele celulele intestinale și limfocitele un tip de celule albe din sânge. În plus, acest aminoacid omniprezent are un rol în echilibrul acido-bazic, ca un post de azot și ca un precursor al macromoleculelor importante, cum ar fi proteinele și acizii nucleici. Aceasta este că, în anumite condiții, cum ar fi stresul catabolic, glutamina poate fi necesară ca parte a dietei noastre.

Pentru cele mai bune rezultate, obțineți un supliment care include toți cei nouă aminoacizi esențiali, cu leucină și glutamină în plus, conform ISSA. Universitatea din Michigan recomandă să discutați cu medicul dumneavoastră înainte de a suplimenta cu glutamină, în special dacă suferiți de boli hepatice sau renale.

Dacă sunteți gravidă sau alăptați un copil, asigurați-vă că primiți îndrumarea medicului dumneavoastră, deoarece nu se știe cum glutamina poate afecta un copil nenăscut sau care alăptează.

Răspunsurile experților pentru întrebările cititorilor Glutamina sau L-glutamina este cel mai abundent aminoacid neesențial din corpul tău 1. Cercetările arată că glutamina poate crește imunitatea, preveni pierderea musculară, accelera recuperarea musculară din cauza bolilor sau rănilor din carne și poate îmbunătăți digestia 23.

Medicul dumneavoastră ar putea recomanda teste frecvente de sânge sau urină în timp ce sunteți pe supliment, pentru a vă asigura că nu vă dăunați organismului.