Sfaturi ușoare pentru a elimina grăsimea buricului


Pierderea în greutate ete un obiectiv foarte comun pentru ănătate: mai mult de jumătate dintre americani conideră că acet lucru ete important pentru ei. Mulți oameni își conideră abdomenul ca Conţinut Sfat Pierderea în greutate este un obiectiv foarte comun pentru sănătate: mai mult de jumătate dintre americani consideră că acest lucru este important pentru ei.

Mulți oameni își consideră abdomenul ca o neplăcere, iar cercetările arată că grăsimea viscerală în jurul organelor interne este cea mai periculoasă pentru sănătate.

Deși nu poți pierde mult în greutate fără să faci dietă sau să faci mișcare, există câteva modalități prin care îți poți slăbi abdomenul fără să mergi la sală sau să postesti.

Pași Metoda 1 din 3: Pierderea în greutate temporară falsă Poartă o ținută de control al burții. Există o mulțime de opțiuni atunci când vine vorba de lenjerie de corp pentru strângerea, tonifierea și modelarea corpului mediu. Un brand principal este Spanx, care realizează diferite rochii de control al buricului pentru toate dimensiunile oamenilor.

Lenjeria de corp pentru femei include corsete, chiloți, pantaloni scurți cu talie înaltă, salopete, cami-cam, bluze din Lycra, material elastic sau sintetic. Majoritatea mărcilor de lenjerie de corp pentru femei au controlul corpului, dar cele mai populare sunt Spanx, Soma și TC Shaping.

Cumpărați dimensiunea și sperați să se micșoreze. Bărbații sunt disponibili într-o varietate de opțiuni, inclusiv bluze pentru bărbați Spanx sau Sculptees cu design abdominal.

Practic, acesta este un vârf strâns pentru a slăbi în jos mijlocul corpului. Efectul nu este același, deși companiile susțin că reduc suprafața burții cu în două săptămâni pierde în greutate cm.

Profitați de tendința actuală a corsetului. Această metodă necesită purtarea de haine strânse în jurul abdomenului. Dacă este făcută cu moderație, o ținută corset poate crea o talie atractivă fără modificări ale stilului de viață.

Unii oameni celebri cred cu tărie în metoda brunch-ului ca o modalitate de a pierde în greutate și, deși medicii cred că, deși nu este posibil să pierzi grăsimea din burtă, poate ajuta la pierderea în greutate, deoarece stomacul se constrânge când ești mâncați, astfel încât să nu puteți mânca în exces.

A arde grăsimea din burtă în mod natural, navigare principală

În plus, celulele adipoase se pot extinde sau contracta în funcție de cantitatea de grăsime conținută în ele. Aveți grijă să purtați corsete prea strânse sau prea des, deoarece acestea vă reduc volumul stomacului, astfel încât să puteți voma după ce ați mâncat, chiar dacă porțiunea nu este mare. Această ținută contribuie și la arsurile la stomac și la constipația organelor interne. Cumpărați un sfaturi ușoare pentru a elimina grăsimea buricului la un magazin cu vânzători sfaturi ușoare pentru a elimina grăsimea buricului, deoarece vă vor ajuta să îl purtați corect, învățați cum să-l strângeți, astfel încât să nu fie prea strâns.

cum se pierd grăsimea înapoi

Luați în considerare învelirea corpului. Înfășurarea corpului este o metodă de saloane de înfrumusețare, despre care se spune că este capabilă să detoxifice și să slăbească abdomenul.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog

Dacă ești instruit, o poți face singur. Este posibil ca procedura să nu fie aceeași, dar implică de obicei mai mulți pași și trebuie aplicate diferite tipuri de produse corporale. Esteticienii încep prin masarea și aplicarea unei creme exfoliante pe abdomen, apoi se clătește cu un duș.

O cremă exfoliantă conține o varietate de ierburi și minerale despre care se spune că îndepărtează pielea de murdărie și reduce aspectul de grăsime sau grăsime sub piele. Apoi vor aplica uleiuri corporale care conțin emolienți sau alte proprietăți. Apoi, abdomenul va fi strâns învelit în in, nailon sau material rezistent la căldură, apoi vor folosi pături electrice pentru a încălzi corpul timp de 30 de minute, moment în care corpul va transpira mult.

Se crede că acesta este pasul în eliminarea murdăriei și reducerea aspectului de grăsime. După ce au scos pătura electrică și învelișul, au continuat să-și maseze stomacul pentru a crește circulația sângelui. Deși acest proces nu ajută la pierderea în greutate, mulți clienți constată că apariția grăsimii din burtă și a grăsimii subcutanate a scăzut, în special cu tratamente repetate.

Din cauza transpirației abundente și a deshidratăriiclienții suferă adesea de câțiva centimetri pierderi de burtă, chiar dacă acest lucru este doar temporar. Reduceți volumul de apă.

Corpul reține apa din mai multe motive, ducând la edem extern, în special în jurul taliei. Reducerea volumului de apă vă va reduce temporar dimensiunea taliei. Furnizați suficientă apă. În multe cazuri, principala apărare a organismului împotriva deshidratării este atunci când nu bei suficientă apă în fiecare zi.

Acest lucru este valabil mai ales în lunile fierbinți. Asigurați-vă că beți cel puțin opt pahare de apă ml pe zi sau 2 litripentru a purifica corpul și a reduce edemul. Reduceți consumul de sodiu. Excesul de sare face ca organismul să rețină apa.

Pierde grăsime în jurul buricului. Cum sa scapi in mod eficient de grasimea din jurul taliei?

Alimentele procesate și alimentele vândute în restaurante sunt surse majore de sodiu pentru americani. Nu trebuie să mâncați mai mult de 1. Reduceți consumul de alcool și cafea.

sprintarea ajută la pierderea grăsimii burta

Aceste băuturi provoacă deshidratare, ducând la retenția de lichide deoarece corpul încearcă să rețină orice apă poate. Acest lucru poate părea un sfat ciudat, dar înghițirea aerului este una dintre principalele cauze de umflare, contribuind la un abdomen mai rotunjit. Prin reducerea cantității de aer pe care o înghiți în timpul zilei, îți poți reduce dimensiunea taliei. Evitați băuturile carbogazoase, chiar dacă nu conțin energie, cum ar fi apa carbogazoasă.

Băuturile carbogazoase vor provoca balonări și vor da un aspect mai rotunjit. Evitați tutunul. De asemenea, fumătorii au tendința de a înghiți fum în abdomen și de a deschide stomacul. Evitați să mestecați gumă și să vorbiți în timp ce mâncați. Ambele obiceiuri determină înghițirea aerului. Menţine postura potrivita. Schimbarea modului în care mergi, stai în picioare și stai așezat nu îți va pierde grăsimea din burtă, dar te va face să arăți mai subțire, deoarece grăsimea corporală este distribuită uniform pe tot corpul în loc să fie concentrată în abdomen.

Încercați să vă păstrați partea superioară a corpului drept, umerii împinși înapoi și capul în sus. Când sunt așezați, fesele trebuie să atingă spătarul scaunului, iar cele trei curbe obișnuite ale spătarului trebuie să fie vizibile pe spate adică un prosop mic, circular, poate fi montat pe loc pe fese.

Când stați în picioare, împingeți umerii înapoi, băgați stomacul și păstrați picioarele la lățimea șoldului. Dacă vă exersați din greu, atunci mușchii centrului și ai spatelui vă pot ajuta să vă mențineți mai ușor postura corectă, în timp ce tonificați și mușchii din jurul abdomenului.

Adăugați greșeli ușoare și exerciții ușoare de spate la programul de antrenament pentru a vă îmbunătăți postura.

Dormi suficient. Somnul nu arde singur grăsimile, dar este o parte importantă a eforturilor de sfaturi ușoare pentru a elimina grăsimea buricului. Acest lucru se datorează faptului că lipsa somnului face mai dificile majoritatea aspectelor programului de slăbire. Când nu vă odihniți suficient, este greu să vă motivați să vă ridicați și să vă mișcați.

De asemenea, este dificil să controlezi pofta: ești ușor atras de mâncarea nedorită atunci când corpul tău a rămas fără energie. Toată lumea are nevoi diferite de somn, dar majoritatea adulților au nevoie de obicei de șapte până la nouă ore de somn în fiecare noapte. Copiii și vârstnicii au nevoie de biguerlai slimming efecte secundare mult somn.

Găsiți-vă rețeaua de asistență pentru instruirea în domeniul sănătății. Relațiile cu persoanele cu stiluri de viață sănătoase vă pot ajuta prietene traieste mai sanatos.

Ieșirea cu oameni sănătoși vă oferă posibilitatea de a participa la activități care duc la pierderea în greutate. Încercați să petreceți timp cu amatorii care promovează stiluri de viață sănătoase, cum ar fi mersul pe jos, sport, ciclism, gătit acasă și așa mai departe. Limitați timpul petrecut cu cei cu hobby-uri nesănătoase, cum ar fi gustarea, sfaturi ușoare pentru a elimina grăsimea buricului de alcool sau privirea la televizor ore în șir.

pierderea în greutate și wellness

Dacă nu aveți un prieten sau o persoană dragă care se bucură de activități de promovare a sănătății, nu vă fie teamă să cunoașteți alți oameni. Participați la grupuri sportive intramurale sau la meciuri aleatorii în parc.

pot ajuta chili să piardă în greutate

Luați un curs de gătit sau înscrieți-vă la un curs de ciclism local. Există modalități sănătoase de a cunoaște oameni, depinde de tine! Începeți să vă urmăriți greutatea. Unii experți în nutriție susțin că a fi conștient de greutatea corporală poate promova un stil de viață sănătos.

Urmărirea greutății dvs. Greutatea unei persoane poate varia până la 5 kg într-un timp scurt. Pentru o valoare medie, ar trebui să vă cântăriți în același moment al zilei imediat ce vă treziți. Până la sfârșitul săptămânii, adăugați numerele de greutate și împărțiți la șapte.

Rezultatele primite vor reflecta îndeaproape greutatea dvs. Dacă în mod normal beți sifon, băuturi sportive, cafea cu zahăr și smântână sau alte băuturi cu conținut ridicat de energie pe tot parcursul zilei, încercați să le înlocuiți cu apă. Alimentarea cu apă nu se schimbă în timp ce reduceți caloriile.

Continuați și puteți pierde în greutate fără niciun efort suplimentar. Beneficiile apei filtrate au fost recunoscute de mult timp. Apa potabilă ajută la asigurarea mișcării musculare, menține pielea sănătoasă și curată și menține un corp energetic.

Mai mult decât atât, băuturile nu conțin calorii, deci puteți bea cât doriți. Consultați sfaturi despre încorporarea apei în programul zilnic pentru mai multe idei bune. Nu credeți că puteți înlocui sifonul cu suc de fructe, deoarece conțin o mulțime de calorii. Presarea separă toate fibrele sănătoase de fructe și nu lasă nimic în cale. Beți întotdeauna apă filtrată sau apă aromată care nu conține calorii pentru a rămâne hidratat și bun pentru stomac.

Împărțiți dimensiunea de servire în mai multe mese mici. În loc să mâncați trei mese mari pe zi, încercați să mâncați mai multe mese mici cu câteva sute de calorii odată. Acest lucru va reporni semnalul foamei, astfel încât să puteți afla când vă este cu adevărat foame din rutina dvs. O modalitate convenabilă de a reduce dimensiunile porțiunilor este utilizarea unei plăci mai mici.

Plăcile mici pot face ca greutatea alimentelor să arate mai mult datorită efectului de iluzie Delboeuf. Măsurați dimensiunile porțiilor. Nu aveți încredere în ochii dvs.

Sfaturi ușoare pentru a pierde grăsimea corporală

Tendința culinară comercială actuală vizează porții mari, așa că mulți oameni au o concepție greșită despre ceea ce este o dietă normală. Ar trebui chiar să investiți într-o scară alimentară. Există multe alimente populare pentru care puteți vizualiza cu ușurință dimensiunile porțiilor. Câteva exemple sunt următoarele puteți vedea mai multe aici : Legume și fructe: cam de mărimea unui pumn Carne, pește și păsări de curte: aproximativ de dimensiunea palmei excluse degetele Brânză sau unt gras: aproximativ de mărimea degetului mare Carbohidrați orez, tăiței etc.

Mulți americani trec peste micul dejun și compensează foamea mâncând mult la prânz și cină. Asigurați-vă că micul dejun are cel puțin una dintre următoarele trei grupe alimentare: produse lactate, fructe și cereale integrale.

Dacă dieta dvs. Important este că micul dejun activează metabolismul, scoțând corpul din starea de post. Un mic dejun potrivit pentru adulți cu o greutate de 70 kg conține aproximativ de calorii.

Alegeți mâncarea cu înțelepciune. O dietă sănătoasă este întotdeauna benefică pentru talie, chiar dacă caloriile sunt similare cu o dietă nesănătoasă. Mănâncă fructe și legume proaspete în loc de alimente procesate. Alimentele procesate au conservanți, ingrediente artificiale și sunt deseori bogate în carbohidrați, zaharuri și grăsimi.

Alimentele procesate conțin adesea mai multă sare, ducând la retenție de lichide și creștere în greutate în jurul abdomenului. Nu mâncați niciodată mâncare scoasă direct dintr-o pungă sau cutie de hârtie. Este ușor să mănânci în exces atunci când ai porții mari în față.

În schimb, umpleți un castron cu o singură porție și închideți cutia. Controlați cantitatea de alimente atunci când mâncați afară.

Cea mai buna rata de inima pentru a pierde burta grasimi

Este întotdeauna mai ușor să controlați mâncarea acasă atunci când mergeți la un restaurant, unde acestea oferă de obicei dimensiunea de servire recomandată pentru întreaga zi sau când mergeți la casa unui prieten pentru o masă, deoarece nu puteți Controlează ceea ce este inclus în mese.

Din fericire, există câteva modalități prin care puteți controla dimensiunile porțiilor în care nu aveți o discreție completă asupra mâncării: Planificați din timp ce să apelați. Multe restaurante au site-uri web cu toate informațiile nutriționale despre felurile lor, astfel încât să puteți face o selecție înainte de a pleca.

Când ajungeți la un restaurant, rugați-l pe chelner să ia ambalajul pentru mâncare atunci când el sau ea scoate mâncarea. Măsurați o porție și depozitați restul într-un recipient. Sfaturi ușoare pentru a elimina grăsimea buricului vei mânca în mod accidental în timp ce vorbești cu prietenii. Când luați masa acasă altcuiva, nu vă fie teamă să cereți porții mici. În acest fel, farfuria dvs. Când cumpărați alimente, alegeți alimente personale în loc de alimente care vin în cutii mari.

De exemplu, în loc să cumpărați o cutie întreagă de înghețată, alegeți o pungă cu o mulțime de înghețată sau prăjituri separate de înghețată.

Treceți la alimente care vă fac să vă simțiți plin mai mult timp. Când vine vorba de pierderea dimensiunii burticii, nu contează mărimea porției, ci contează ceea ce mănânci. Anumite alimente furnizează energie și sațietate pe termen scurt, apoi îți va fi foame înainte de următoarea masă. Puteți alege alimente alternative care se vor simți mai pline pentru mai mult timp. Alimentele care ajută să rămână pline mai mult timp includ pâinea integrală, orez, paste, ovăz, nuci, apă, carne slabă și pește, ouă, verdeață, fasole și leguminoase.

Mănâncă încet. Când mâncați repede, puteți înghiți cantități mari de alimente înainte de a vă da seama că sunteți plin. În schimb, atunci când mănânci încet, vei avea timp să te simți sătul și să nu mai mănânci înainte de a consuma mai multe calorii decât ai nevoie.