Pierderea în greutate de forma corpului.


Politica De Confidențialitate 17 sfaturi privind pierderea în greutate pe baza tipului de corp Se pare că există o dietă de tip corp.

pierderea în greutate de forma corpului

Descoperiți cele mai bune sfaturi pentru forma dvs. Pierdere În Greutate Știm cu toții elementele de bază: nu vă stricați dinte dulce, sus fibră joc, bea multă apă. Dar ceea ce poate nu știți este că efectul și eficacitatea deciziilor dvs.

Așa este, acele bare de ciocolată dublă pot face mult mai multe daune pentru tine decât pentru vecinul tău.

De ce? Tipul tău de corp nu are doar implicații vizuale; afectează și reflectă modul în care răspundeți la mâncare și la un nivel mai profund decât machiajul dvs.

pierderea în greutate de forma corpului

Deci, este foarte important să mănânci în funcție de tipul de corp pentru a vă asigura că metabolism lucrează la cel mai bun nivel. Persoanele cu forma corpului mărului tind să-și poarte cea mai mare parte a greutății în jurul zonei burții, dar au un corp inferior mai subțire.

Grăsimea viscerală, deși este foarte periculoasă, pierderea în greutate de forma corpului, de asemenea, metabolică activă și mai ușor de pierdut dacă se urmează o dietă adecvată. Dă drumul la lucruri și află cum să pierzi grăsimea abdominală în doar câteva săptămâni. Tăiați alimente precum pâine albă, paste, orez, produse de patiserie, prăjituri și bomboane. Alegeți carbohidrați bogați în fibre, cum ar fi pâinea integrală, ovăzleguminoase, fasole și legume fără amidon.

Merele pot beneficia de o dietă slab glicemică

Consumul mai multor grăsimi monoinsaturate belly grăsime arde în 5 zile pentru inimă, cum ar fi uleiul de măsline, nucile, semințele și avocado este, de asemenea, esențial, deoarece, potrivit Chelsey Amer, RD, stimulează sațietatea și vă pot ajuta să consumați mai puține alimente nesănătoase și să explodați grăsimea din burtă. Persoanele cu o formă de corp de pere tind să-și poarte cea mai mare parte a greutății în porțiunile inferioare ale corpului, care este în mare parte grăsime subcutanată.

pierderea în greutate de forma corpului

Acest lucru este, de asemenea, cunoscut sub numele de grăsime care poate fi ciupită. În timp ce mânerele de dragoste și blaturile de brioșă ne fac pe cei mai mulți dintre noi să se înghesuie, acest tip de grăsime nu ne înconjoară organele vitale, ceea ce înseamnă că nu este la fel de dăunătoare pentru sănătatea noastră precum grăsimea pe care o veți găsi la persoanele cu o formă în formă de măr.

Forma de mar

Pe de altă parte, acest tip de grăsime este mai greu de pierdut, deoarece este încăpățânat și nu la fel de mobil ca grăsimea viscerală.

Puteți face procesul lung un pic mai distractiv, adăugând rutinele de antrenament modalități distractive de a slăbi!

pierderea în greutate de forma corpului

Ea sugerează includerea mai multor porții de cereale integrale, cum ar fi quinoa, orez brun și pâine integrală, pe tot parcursul zilei. Shutterstock Corpurile în formă de triunghi inversat, denumite și tipuri de corpuri grele, tind să aibă umeri largi și sunt predispuși să depoziteze grăsime în jumătatea superioară a corpului.

Traducere: schimbați orezul alb și cartofii cu quinoa și ovăz. Legumele proaspete în special legumele cu frunze sunt, de asemenea, esențiale și ar trebui să eliminați brânzeturile cu conținut ridicat de grăsimi și alimentele procesate - în special cele sărate, care induc balonarea.

pierderea în greutate de forma corpului

Cifra de clepsidră tinde să fie cea mai dorită formă a corpului, deoarece cei cu această figură se îngrașă uniform pe tot corpul. Cu toate acestea, atunci când persoanele cu acest tip se îngrașă, se observă cel mai mult pe față, brațe, piept, genunchi și glezne sau în jurul acesteia.

pierderea în greutate de forma corpului

La fel ca toate tipurile de corp, formele de clepsidră ar trebui să limiteze alimentele procesate, zahărul, cofeina și alimentele bogate în grăsimi. Shutterstock Persoanele cu un corp în formă dreaptă au măsurători similare pentru umeri, talie și șolduri - practic, pierderea în greutate de forma corpului curbe.

Majoritatea persoanelor slabe au tendința de a avea acest tip de corp și, atunci când se îngrașă, este de obicei în burtă. Această dietă de tip corp, bogată în carbohidrați complecși, produse proaspete și grăsimi sănătoase, este o formulă excelentă de urmat, deoarece va contribui la scăderea riscului de probleme cardiovasculare. În acest fel, vă veți simți plin de hipocalorii, legume bogate în fibre și nu va mânca în exces alegerile alimentare cu calorii mai ridicate.

Veți fi mai puțin înclinați să vă răsfățați cu alte alimente.

Ești un corp de mere?

Și nu uitați că apa potabilă este imperativă, deoarece mulți oameni confundă foamea cu sete. Rosen sugerează, de asemenea, să folosiți farfurii mai mici, să păstrați întotdeauna la îndemână gustări sănătoase morcovi și hummus, mere și migdale, iaurt grecesc simplu și castravețisă vă limitați zahărul și carbohidrații simpli și să vă creșteți aportul în alimente bogate în fibre. Deplasarea mai mult nu numai că ajută la scăderea în greutate, dar vă îmbunătățește starea generală de sănătate, reducând riscul de boli de inimă, ajutându-vă la controlul glicemiei și multe altele!

  1. Corp Cum sa mananci corect si sa slabesti, in functie de forma corpului tau Fiecare corp depoziteaza grasimea diferit, in functie de forma acestuia.
  2. Cum sa mananci corect si sa slabesti, in functie de forma corpului tau | creativenews.ro
  3. Relația dintre forma corpului și pierderea în greutate