Pierderea în greutate fereastră anabolică. 8 mituri despre fitness - Sănătate - 2021


Astăzi vom dezvălui câteva mituri din nutriție pe care poate le-ai crezut.

cum de a pierde în greutate face pură barre poate biotina să vă facă să pierdeți în greutate

Când vine vorba de nutriție, informațiile false sau derutante sunt peste tot. Dacă nu mă crezi, întreabă orice cunoștință a ta ce nu are o specializare în nutriție și dietetică despre metode de slăbit sau diferite alimente. Să începem! Nu poți digera mai mult de 30 g de proteine pe masă Oamenii au susținut de ani ideea că nu poți digera mai mult de 30 g de proteine la o masă.

Sfaturi pentru pierderea în greutate Endomorph

Orice depășește 30 de grame, va fi depozitat ca și grăsime sau va fi pierdut. Dar este asta adevărat? Pentru a înțelege cum această regulă a ajuns atât de populară, trebuie să vedem unde a dieta daneza irina reisler totul.

Cu mulți ani în urmă, anumite studii au susținut faptul că sinteza maximă a proteinelor musculare apărea în jurul a grame de proteine. Creșterea cantității de proteine la peste 40 g pe masă s-a dovedit a nu mai fi benefică pentru sinteza proteinelor.

poate dumnezeu să mă ajute să pierd în greutate fiul meu pierde în greutate

Dar asta înseamnă că restul proteinelor consumate vor fi depuse ca și grăsime? Să vedem! Pe de o parte este adevărat, aminoacizii aflați în exces pot fi convertiți în glucoză și depozitați în stratul adipos, însă acesta este un proces foarte lung și costisitor pentru corpul uman.

Fereastră anabolică sau fereastră de oportunitate

Este puțin probabil să te îngrași din cauza proteinele luate în exces. Nu degeaba au murit de foame exploratorii ce au consumat doar proteine.

Deficitul caloric este cheia oricarei diete de slabire. El nu este altceva decat o diferenta matematica, cu minus. Este rezultatul negativ al caloriilor consumate de organism intr-o anumita perioada de timp vs caloriile ingerate prin mancare si bautura, in aceasi perioada de timp. Daca diferenta este pe plus atunci nu mai vorbim de un deficit caloric ci de un surplus caloric. In ceea ce priveste deficitul caloric si pierderea de grasime, cu totii pendulam zilnic intre surplus caloric perioadele cand ne alimentam si deficit caloric perioadele cand suntem nemancati.

Creșterea mușchilor apare în corp când acesta se află într-o stare pozitivă de nitrogen, adică când sinteza proteinelor musculare SPM este mai mare decât descompunerea proteinelor musculare DPM.

Știm că SPM este maximizată în urma consumării a g de proteine. Dar ce facem cu DPM? Pot mușchii să pierderea în greutate fereastră anabolică acele de grame și pentru a reduce efectele descompunerii proteinelor musculare folosirea mușchilor pe post de energie?

Mitul 2: Bratara de fitness contează calorii bine și ajută la scăderea în greutate.

Asta încearcă cercetătorii să înțeleagă. Un studiu recent a descoperit publicat în American Journal of Physiology-Endocrinology and Metabolism a descoperit că participanții ce consumau 70 g de proteine la o masă creșteau drastic SPM și reduceau DPM.

Chiar dacă nu știm încă cât de mult afectează acest lucru creșterea masei musculare, putem fi confirma că se pot digera mai mult de 30 g de proteine la o masă.

Totul despre postul intermitent

Însă dacă toate aceste informații ți se par derutante, uite cu ce trebuie să pleci din acest articol: dacă vrei să maximizezi creșterea masei musculare trebuie să reduci descompunerea mușchilor folosirea lor pe post de energie cât și să crești sinteza proteinelor.

Nu trebuie să consumi 70 g de proteine pe masă, însă nu trebuie să te limitezi la doar 20 g.

Fereastra anabolică de antrenament ... ce este?

Gătirea cărnii schimbă calitatea proteinelor Din fericire acest mit este complet fals. Dacă ar fi fost adevărat ai vedea puști ce mănâncă carne crudă doar pentru a-și crește brațele.

Nu poți scoate sau distruge proteinele din carne.

pierderea în greutate ati g îndepărtați pierderea în greutate

O friptură bine făcută are la fel de multe proteine ca și o bucată de carne crudă. Mâncarea cărnii crude va crește doar șansa de a-ți intoxica sângele, nu și masa musculară.

Combinați construirea musculară cu pierderea în greutate pentru un corp perfect

Însă căldura nu deteriorează calitatea proteinelor. Corpurile noaste vor absorbi aceeași cantitate de aminoacizi, indiferent dacă proteinele au fost gătite sau nu. Dacă ți se pare ciudat să gătești cu pudre proteice, poate ar trebui să încerci câteva rețete.

pierde greutatea buricului în 1 săptămână e lichid pentru pierderea în greutate

Trebuie să consumi proteine imediat după antrenament Ai uitat să iei 30 g de proteine după ultima serie din antrenamentul pentru biceps? Poți să-ți iei la revedere de la orice rezultat.

Mitul 1: Simulatorul arată câte calorii ați cheltuit.

Sună ca o glumă, însă în minciuni de genul trăiesc mulți tineri. Cu ajutorul acestei perioade de timp poți grăbi recuperarea și creșterea grupei de mușchi lucrate.

index slimming slabeste acasa in 10 minute

De aceea nu trebuie să intri în panică dacă ai plecat de la sală și nu ai luat un shake proteic. Îl poți lua când ajungi acasă, sau poți avea o masă bogată în proteine. Ideea principală este că nu contează atât de mult momentul în care ai luat proteinele de după antrenament. Pur și simplu trebuie să le iei.

Poate că nu există un portal de antrenament cu greutăți care să nu abordeze câte ore durează o fereastră anabolică sau când începe. Adevărul este că este individual. Cu toate acestea, extrem de important după antrenament este bine și semnificativ să furnizați substanțe nutritive în ordinea în care corpul le procesează.

Însă există multe beneficii în luare proteinelor înaintea antrenamentuluidar despre acestea am vorbit în alt articol. Carbohidrații mâncați seara te vor face gras Această afirmație pare corectă la prima privire.

  • Tehnica japoneză de a pierde în greutate
  • Stii ce este; fereastră anabolică; Cum să o utilizați cel mai bine
  • Combinați construirea musculară cu pierderea în greutate pentru un corp perfect
  • Fereastră anabolică sau fereastră de oportunitate
  • Fereastra anabolică Ce este adevărat despre mit
  • Vegan 1 Vegetarian 1 Câștigarea masei musculare și pierderea în greutate în același timp nu este întotdeauna o sarcină ușoară.

Dar dacă ne uităm îndeaproape, descoperim ceva cu totul diferit. Majoritatea oamenilor nu sunt prea activi seara inclusiv eu. În general ești mai obosit după ora și te pierderea în greutate fereastră anabolică să te uiți la serialul favorit sau să te joci COD sau CS. De aceea corpul tău nu consumă multe calorii cu excepția somnambulilor care ard destule calorii în timpul nopții și metabolismul tău încetinește.

Dacă consumi carbohidrați seara, crești evident consumul de calorii.