Modalități de a pierde în greutate în 3 săptămâni, 10 modalități de a pierde în greutate în 3 săptămâni |


modalități de a pierde în greutate în 3 săptămâni pierderea în greutate și durerea menstruală

Schimbă-ți obiceiurile Uitați-vă la orice revistă sau ascultați reclamele de televiziune și radio și sunteți obligat să fiți inundați cu ajutorul unor ajutoare dietetice, cum ar fi pastilele pentru pierderea în greutate, scuturările și programele care promit să vă ajute să scoateți kilogramele în plus.

În timp ce unele ajutoare dietetice pot facilita pierderea în greutate, dacă nu faceți modificări semnificative ale stilului de viață, aproape sigur va duce la recuperarea volumului suplimentar al corpului. În plus, pierderea rapidă în greutate prin utilizarea de ajutoare dietetice vă poate afecta sănătatea. Pierderea a cinci kilograme pe o perioadă de trei săptămâni este o rată sigură de pierdere în greutate și, mai bine, puteți face acest lucru în mod natural.

Fă sport regulat Exercitarea este crucială nu numai pentru obiectivele dvs. Când faceți exerciții fizice, vă reduceți riscul de diabet zaharat de tip II, boli de inimă și tensiune arterială ridicată, în timp ce ardeți și calorii.

Deoarece 3. Institutele Naționale de Sănătate recomandă adulților să participe la 2 ore și jumătate de exerciții aerobice în fiecare săptămână pentru a menține tonusul muscular și a pierde în greutate. De exemplu, alegerea unei salate este mai sănătoasă decât alegerea unui hot dog, dar înghesuirea pe pansament pentru salată transformă prânzul conștient de sănătate într-un coșmar încărcat de calorii.

[: ro] 100 de modalități de a pierde în greutate care funcționează cu adevărat, partea 4 [:]

Optați pentru crusta de grâu integral pe pizza dvs. Împreună cu exercițiile fizice, înlocuirile alimentare sănătoase vă pot ajuta să vă atingeți obiectivul de pierdere în greutate.

Avertizare Dacă doriți să pierdeți 7 kg în 2 săptămâni sau 3,5 kg pe săptămână, va trebui să creați un deficit zilnic de aproximativ 3. Pentru a obține acest lucru, va trebui să fiți pe o dietă săracă în calorii și să faceți o mulțime de exerciții viguroase în fiecare zi.

Bea apă În timp ce mâncați tipurile potrivite de alimente și exercițiile fizice sunt factori cruciali în vărsarea kilogramelor suplimentare, caloriile lichide pot adăuga rapid și vă pot distruge dieta. Potrivit Universității din Wisconsin Green Bay, 21 la sută din caloriile medii americane zilnice provin din lichide.

Cu toate acestea, majoritatea dintre ei vă vor face foame și nemulțumiți. Când oamenii taie carbohidrații, pofta de mâncare scade și pierd în greutate. În cazul în care este foarte mult ca dulce, puteți în a pierde în greutate sau cina de până În acest caz, nu mănânci mult.

Nu numai că apa este lipsită de calorii, dar ajută organismul să metabolizeze grăsimile depozitate și să crească pierderea în greutate. Deși sodă dietetică poate părea tentantă din cauza lipsei de calorii, rămânem la apă.

modalități de a pierde în greutate în 3 săptămâni pierde greutatea cu două zile ușor

Băuturile dietetice conțin îndulcitori falși care îți pot condiționa organismul să poftească de zahăr - făcând o provocare pentru tine să te împotrivești să sabotezi dieta cu gusturi zaharoase. Schimbă-ți obiceiurile Cum mănânci poate fi aproape la fel de important ca ceea ce mănânci.

Dacă sunteți un om cronicar cronic, este posibil să evitați caloriile într-o singură masă doar să vă bateți la următoarea.

modalități de a pierde în greutate în 3 săptămâni slabesti 4 kg intr- o saptamana

În plus, a te priva de hrănire îți lasă mai multe șanse să faci alegeri nesănătoase. Chiar și modificările moderate ale stilului de viață vă pot reduce semnificativ consumul zilnic de calorii și vă vor ajuta să vă atingeți obiectivul de pierdere în greutate.

Avertizare Dacă doriți să slăbiți 7 kg în 2 săptămâni sau 3,5 kg pe săptămână, va trebui să creați un deficit zilnic de aproximativ 3.