Cum să pierdeți greutatea pentru adolescenți. Cum să pierdeți în greutate fără diete


Băieți adolescenți și tulburări de alimentație Ești îngrijorat cum să pierdeți greutatea pentru adolescenți lipsa de greutate? Sau poate prietenii sau părinții tăi au menționat acest lucru? Cu toții creștem și ne dezvoltăm la ritmuri diferite.

Cum să pierdeți greutatea timp de 12 ani - Fără dietă pentru adolescenți, dar schimbări de calitate

S-ar putea să ai prieteni mai înalți, mai grei și mai musculoși decât tine. O mulțime de băieți nu ating înălțimea și greutatea adultului până când nu au peste 18 ani. Puteți verifica dacă sunteți o greutate sănătoasă utilizând calculatorul nostru de greutate sănătoasă IMC.

Dacă sunteți subponderal, medicul de familie, asistenta medicală sau asistenta școlară vă pot oferi ajutor și sfaturi.

pierderi de succes studii de succes sfaturi

De ce ești subponderal? Este posibil să existe o cauză medicală care stă la baza greutății dvs. Problemele intestinale, cum ar fi boala celiacă, de exemplu, pot determina oamenii să piardă în greutate.

Citiți mai multe despre pierderea neintenționată în pierde grăsime peste 40 de ani și despre unele dintre afecțiunile medicale care o pot provoca.

pierderea greutății

Poate aveți probleme mentale sau emoționale care v-au afectat obiceiurile alimentare. Depresia și anxietatea, de exemplu, vă pot face să pierdeți în greutate.

Scădere în greutate la adolescent

Sau poate nu ați mâncat o dietă sănătoasă și echilibrată. Oricare ar fi cum să pierdeți greutatea pentru adolescenți, dacă vă îngrijorează greutatea sau dieta, cel mai bun lucru de făcut este să spuneți cuiva în care aveți încredere, cum ar fi un părinte, asistenta școlii sau medicul de familie. Există multe lucruri care pot fi făcute pentru a vă ajuta. De ce este important să ai o greutate sănătoasă A fi subponderal vă poate determina să aveți energie scăzută și să vă afectați sistemul imunitar.

Acest lucru înseamnă că puteți avea răceli sau alte infecții cu ușurință.

Sănătate pierdere în greutate Opțiuni pentru adolescenți

Dacă dieta dvs. Vestea bună este că, cu puțin ajutor, puteți crește în greutate treptat până ajungeți la o greutate sănătoasă pentru înălțimea și vârsta dvs.

Pagina principala Cum să slăbești timp de 12 ani. Nici să urmezi o dietă săracă în calorii: senzația de a te priva, pofte, fără a mai menționa constrângerile sociale.

Dieta sănătoasă pentru băieții adolescenți Este important să vă îngrășați într-un mod sănătos. Încercați să nu mergeți după ciocolată, prăjituri, băuturi gazoase și alte alimente bogate în grăsimi sau zahăr.

Scădere în greutate la adolescent. Adolescentii si problemele de greutate

Consumul acestor tipuri de alimente prea des este probabil să vă crească grăsimea corporală, mai degrabă decât să creați oase și mușchi puternici. Pentru a avea o dietă sănătoasă ar trebui: bazați-vă mesele pe cartofi, pâine, orez, paste sau alte carbohidrați amidon, alegând versiunile integrale, acolo unde este posibil să aibă cel puțin 5 porții de fructe și legume pe zi aveți unele produse lactate sau alternative lactate, cum ar fi băuturile din soia mâncați câteva fasole, leguminoase, pește, ouă, carne și alte proteine, inclusiv 2 porții de pește în fiecare săptămână, dintre care 1 ar trebui să fie uleioase, cum ar fi somonul sau macroul alegeți uleiuri și tartine nesaturate, precum floarea soarelui, rapiță sau măsline, și mâncați-le în cantități mici bea 6 până la 8 căni sau pahare de lichid în fiecare zi Cu toții avem nevoie de niște grăsimi în dieta noastră, dar este important să urmărim cantitatea și tipul de grăsime pe care îl consumăm.

  • Cum să piardă în greutate un adolescent și nu rănit?
  • Pierde greutatea rapidă în 18 zile
  • Amc pierderea în greutate

Încercați să reduceți cantitatea de grăsimi saturate pe care o consumați - aceasta este grăsimea găsită în alimente precum cârnați, salam, plăcinte, brânză tare, smântână, unt, prăjituri și biscuiți.

Reduceți alimentele zaharoase, cum ar fi ciocolata, dulciurile, prăjiturile, biscuiții și băuturile gazoase.

dimensiune 16 la dimensiune 10 pierdere în greutate

Vedeți mai multe sfaturi despre alimentația sănătoasă pentru adolescenți. Antrenamentul de forță poate ajuta, de asemenea, la construirea mușchilor și oaselor puternice. Aflați cum să vă măriți forța și flexibilitatea.

Cum să piardă în greutate un adolescent și nu rănit?

Cum să-ți crești caloriile Urmăriți să mâncați 3 mese și 3 gustări în fiecare zi pentru a vă crește aportul de energie într-un mod sănătos. Faceți-vă timp pentru micul dejun. Încercați terciul făcut cu lapte și presărați deasupra niște fructe tocate sau stafide.

Cum slăbești rapid 10 kilograme! Secretele nutritionistului.

Lăsați lapte integral până creșteți greutatea. Sau ce zici de ouă pe pâine prăjită cu niște roșii sau ciuperci la grătar? Un cartof jachetă cu fasole sau ton deasupra face un prânz sănătos și conține atât carbohidrați bogați în energie, cât și proteine.

Băieți adolescenți subponderali - Greutate sănătoasă

Adăugarea de brânză va oferi calciu. Sau încercați salata de paste cu piept de pui și roșii. Ia o gustare sănătoasă înainte de culcare.

efectuați recenzii de ceai de slăbire

Cerealele cu zahăr inferior cu lapte sunt o alegere bună sau unele pâine prăjită. Mergeți la făină integrală acolo unde este posibil. Consultați Change4Life pentru idei de mâncare mai sănătoase. Aflați de câte calorii are nevoie un adolescent mediu.

  1. Sport Impusca cercuri Veți arde mai multe calorii oricând veți putea să vă îndepărtați de televizor sau computer și să mutați corpul, ceea ce va ajuta la scăderea în greutate.
  2. Despre site Cum să pierdeți rapid greutatea în adolescență la domiciliu - meniu de dietă pentru fiecare zi și exercițiu, Greutatea suplimentară a unui corp la copii de ani devine adesea o ocazie de batjocură de contempare, formare de complexe, frânare a formării fizice.
  3. ADOLESCENȚI SUBPONDERALI - NHS - HEALTHS -
  4. Educație de familie.
  5. Magneți pierderea în greutate
  6. 1 kg pe săptămână pierde în greutate

Idei pentru gustări sănătoase Scopul pentru 3 gustări în fiecare zi pentru a crește aportul de calorii. Încerca: Crumpete, banane sau nuci nesărate Hummus cu pâine pitta, bastoane de morcov sau bastoane de țelină Fasole sau ouă pe pâine prăjită integrală Prajiti cu unt de arahide cu un continut mai mic de zahar, cu sare mai mica Tort de ceai cu fructe, chifle încrucișat, pâine de malț sau pâine cu fructe Bagel integral și cremă de brânză cu conținut scăzut de grăsimi De asemenea, ar trebui să vă asigurați că dormiți din plin.

Aproximativ ore în fiecare noapte este ideal pentru adolescenți.

pierderea în greutate pierdere de oboseală

Evitați fumatul și alcoolul. Băieți adolescenți și tulburări de alimentație Dacă vă simțiți anxios când vă gândiți la alimente sau simțiți că puteți folosi controlul asupra alimentelor pentru a vă ajuta să faceți față stresului, stimei de sine scăzute sau unui moment dificil acasă sau la școală, atunci este posibil să aveți o tulburare alimentară. Dacă simțiți că aveți o tulburare de alimentație, spuneți-i cuiva, în mod ideal părinților, tutorilor sau unui alt adult în care aveți încredere.

Organizația de caritate Beat Eating Disorders are o linie de asistență pentru tineri, unde puteți primi sfaturi confidențiale. Sunați la de la lade luni până vineri; -sâmbătă și duminică.