Cum se determină zona de ardere a grăsimilor


Acest fenomen a condus la teoria că trebuie să faci mișcare la intensități scăzute pentru a arde grăsimile.

cum se determină zona de ardere a grăsimilor

La fel ca în cazul multor mituri, există un adevăr în acest concept. Cu toate acestea, este mai important să luați în considerare cantitatea de calorii arse în timpul antrenamentului față de cantitatea de grăsime utilizată.

cum se determină zona de ardere a grăsimilor

Adevărul în mit Cantitatea de calorii arse este direct legată de intensitatea exercițiului. Este un fapt faptul că organismul folosește grăsimea ca sursă principală de combustibil în timpul exercițiilor de intensitate mai mică.

Știința Calculul pulsului de lucru Ritm cardiac în timpul cursurilor fitness se poate face cu formule de carvonen. Deși precizia științifică metoda carvonen nu posedă, este foarte convenabil pentru activități de zi cu zi, jogging, mers pe jos, înot etc.

Acest fapt a dat naștere noțiunii de zonă de ardere a grăsimilor. Dar, pentru pierderea totală a grăsimilor, ceea ce contează cel mai mult este diferența dintre numărul de calorii pe care le consumați și numărul de calorii pe care le consumați. Zonele ritmului cardiac Ambele zone sunt proiectate pentru a vă menține ritmul cardiac în intervalul țintă.

cum se determină zona de ardere a grăsimilor

Pentru a face mișcare în zona cardio, intensitatea exercițiului trebuie să crească, rezultând un ritm cardiac crescut. Antrenamente în zona de ardere a grăsimilor Exercițiile precum mersul pe jos și mersul pe bicicletă cu puțină rezistență vă determină ritmul cardiac să rămână în zona de ardere a grăsimilor.

Deoarece intensitatea acestor tipuri de antrenamente este scăzută, trebuie să faceți exerciții mai lungi pentru a arde aceeași cantitate de calorii ca și în comparație cu un antrenament de intensitate mai mare.

cum se determină zona de ardere a grăsimilor

Antrenamentele de intensitate scăzută sunt recomandate celor care sunt condiționați sau supraponderali. Este important să construiți o bază aerobă înainte de a trece la antrenament de intensitate ridicată.

  • Cum să determinați zona de ardere a grăsimilor - eduCum
  • Avertizare Zona de ardere a grăsimilor este definită ca procesul prin care corpul tău transformă grăsimea în energie.
  • Cum să pierdeți grăsimea pe abs rapid
  • Ce este apa minune in dieta rina

Deși nu ardeți grăsimi, ardeți multe calorii. Intervalele sunt o modalitate excelentă de a crește intensitatea antrenamentului. Pentru a le încerca, mergeți greu pentru un minut la exercițiul cardio la alegere jogging, alergare, elipticapoi recuperați-vă pentru un minut și repetați.

cum se determină zona de ardere a grăsimilor

Pe măsură ce deveniți competenți, creșteți numărul de minute petrecute pe porțiunea intensă și reduceți numărul de minute la recuperare. Antrenamentul pe intervale sau HIIT arde mai multe grăsimi subcutanate decât antrenamentul de rezistență conform ExRx.

Talie Groasa - Ce sa fac?

Punând totul împreună Indiferent de numele lor, exercițiile fizice în ambele zone duc la pierderea în greutate. În mod ironic, zona cardio, cu intensitățile sale mai mari, vă va ajuta să ardeți mai multe calorii într-o durată mai scurtă.

  • Cum să determinați zona de ardere a grăsimilor: 7 pași (cu fotografie) - Sfaturi -
  • Nivelul de efort este corelat cu pulsul cardiac.
  • Eco slim foros
  • John abraham pierde în greutate
  • Puls pentru arderea grăsimii - formula de calcul pentru antrenament cardio
  • Cum să te antrenezi pentru a arde grăsimi. Zonele de efort. | Body

În scopul de a pierde în greutate, contează puțin dacă caloriile arse în timpul exercițiilor fizice provin din grăsimi sau carbohidrați.