Are nivelul de a face ajutor cu pierderea în greutate. Beneficiile niacinei pentru pierderea în greutate


Consumuri recomandate Deși a lua din abundență niacină, o formă a vitaminei B-3, în dieta dvs.

cum să pierdeți în greutate rapid și sigur sunt greu de pierdut greutatea

Dar consumul unei diete bine echilibrate care conține o mulțime de niacină și alte vitamine B, ca parte a unui plan de masă cu calorii reduse, vă oferă cele mai bune șanse de a pierde cu succes kilograme. Beneficiile niacinei pentru pierderea în greutate Niacina și alte vitamine B vă ajută corpul să producă energie din alimentele pe care le consumați.

A obține prea puțină niacină vă poate scurge energia, ceea ce face dificilă arderea mai multor calorii decât consumați - o componentă esențială a pierderii în greutate cu succes.

mai mult decât scăderea în greutate pot mânca mai mult pentru a pierde în greutate

Considerații suplimentare privind niacina Suplimentele de niacină sunt disponibile pe scară largă și, deși nu pot provoca în mod direct pierderea în greutate, vă pot oferi beneficii pentru sănătate în timpul regimului de slăbire. Consumul de doze mai mari de niacină prin administrarea de suplimente este probabil eficient pentru tratarea colesterolului ridicat - și, eventual, eficient pentru a ajuta la osteoartrita, întărirea arterelor, riscurile de infarct miocardic, diabetul și cataracta.

Dar administrarea suplimentelor de niacină nu determină pierderea în greutate.

cum să pierdeți greutatea rapidă poate copilul obez să piardă în greutate

Alimente bogate în niacină Multe alimente bogate în niacină - cum ar fi carnea slabă, păsările de curte, produsele lactate, peștele, leguminoasele, ouăle, nucile și cerealele integrale îmbogățite - sunt benefice atunci când încercați să slăbiți. Fibrele prezente în leguminoasele bogate în niacină, nucile și cerealele integrale măresc, de asemenea, sațietatea și contribuie la îmbunătățirea pierderii în greutate.

pierderea în greutate zoladex pierdere în greutate de 2 săptămâni 10 lbs

Consumuri recomandate Consumată în cantități recomandate, niacina nu garantează că vei pierde în greutate, dar face parte dintr-un plan sănătos de slăbit. Necesarul caloric de scădere în greutate variază adesea între 1.

Sapte beneficii extraordinare ale apei de scortisoara - viata sanatoasa

Alocația dietetică recomandată sau DZR pentru niacină este de 14 miligrame zilnic pentru femei și de 16 miligrame pentru bărbați. PubMed Health notează că dozele de niacină suplimentară variind de la 1.

slimming herb thai baton de slabit cu caramel

Majoritatea oamenilor își pot satisface nevoile zilnice de niacină consumând totuși o varietate de alimente sănătoase.