Pierderea de grăsimi corpul diferitelor părți


Ce părți ale corpului se slăbesc mai întâi când începeți să slăbiți?

Strategii suplimentare de ardere a grăsimilor Dacă doriți să vă formați, obiectivul dvs. Dar, pe măsură ce începeți să observați progresul pe scară, este posibil să observați ceva frustrant: nu pierdeți în greutate întotdeauna în zonele pe care doriți. Deci, ce părți ale corpului pierd mai întâi grăsime și de ce se pare că pierdem greutate în unele zone, dar nu în altele?

Răspunsul scurt: Fiecare persoană stochează și pierde grăsime în mod diferit pe baza unei combinații de factori genetici, de mediu și de stil de viață, dar există unele tipare generale. Aici vom analiza ceea ce știm despre ordinea pierderii de grăsime din corp - și ce puteți și ce nu puteți face pentru a o schimba.

Model tipic de pierdere de grăsime

Noțiuni de bază despre grăsimea corporală Vorbim multe despre grăsimea corporală, dar cât de mult știți cu adevărat despre această parte esențială a corpului nostru? Ali explică faptul că grăsimea moale este localizată chiar sub piele și nu este la fel de periculoasă ca grăsimea viscerală. Acesta este tipul de grăsime pe care îl puteți simți sau ciupi prin piele. Există, de asemenea, pierderea de grăsimi corpul diferitelor părți tip de grăsime în organism numită grăsime brună, pe care corpul nostru o arde pentru a ajuta la reglarea temperaturii noastre.

Liposonix - aparat HIFU de ardere a grăsimilor

Potrivit Clinicii Mayo, unii cercetători consideră că exercițiile fizice pot stimula grăsimea brună, deci poate juca un rol în gestionarea greutății. Dar trebuie făcute mult mai multe cercetări pentru a înțelege pe deplin acest tip de grăsime.

cum să pierzi grăsimea în nigeria

Deși există multe tipuri diferite de grăsimi în organism, vestea bună este că, potrivit dr. Unde pierzi mai întâi grăsimea?

smile lines după pierderea în greutate

Ordinea în care grăsimea se pierde în organism este dictată în primul rând de genetică. Potrivit dr. Ali, genele noastre controlează modul și locul în care stocăm grăsimea corporală, ceea ce înseamnă că ele controlează și modul în care pierdem grăsimea.

Pierderea de grăsime somatotip. Dieta ideală în funcție de tipul de corp - Doza de Sănătate

Cu toate acestea, în general, explică dr. Ali, femeile tind să piardă mai întâi grăsimea din partea inferioară a corpului - șolduri, fese și coapse vezi, saci. Bărbații, pe de altă parte, tind să stocheze mai multe grăsimi în abdomen și vor vedea de obicei cea mai mare diferență atunci când încep să slăbească.

Bineînțeles, adaugă el, ordinea în care pierderea grăsimii în organism va varia foarte mult în funcție de individ, deci nu există nicio linie directoare unică.

Cum să slăbești în față - Reduceți grăsimea feței

De asemenea, în cazul în care v-ați întrebat vreodată ce se întâmplă exact cu grăsimea dvs. De ce nu puteți detecta reducerea Pierderea țesutului adipos - adică pierderea în greutate dintr-o anumită zonă a corpului, cum ar fi fața sau brațele - nu funcționează din cauza modului în care corpul folosește celulele grase pentru energie.

După cum explică Clinica Mayo, celulele adipoase stochează trigliceridele, care sunt folosite pentru alimentarea mușchilor.

pierde mese grase

Când creați un deficit caloric, fie prin reducerea aportului, fie prin creșterea activității sau ambelecorpul dvs. Dar, confirmă dr. Cu toate acestea, atunci când pierdeți în greutate, veți vedea probabil cea mai notabilă diferență în zona corpului în care depozitați cele mai multe grăsimi, pur și simplu pentru că aveți mai multe celule adipoase în acea zonă care sunt exploatate pentru combustibil.

Cum să arzi grăsimile mai eficient Dincolo de reducerea caloriilor și creșterea exercițiilor, cele mai eficiente strategii de ardere a grăsimilor includ: Crearea unui deficit de calorii Construirea mușchilor pentru a crește rata metabolică bazală adică câte calorii ardeți în repaus Potrivit dr.

Fiziologia pierderii de grăsime

Ali, cu cât ai mai mult mușchi, cu atât vei arde mai multe grăsimi în mod regulat. Deci, luați în considerare adăugarea de exerciții de antrenament de forță la regimul săptămânal.

corpul subțire cleaner

Tipul de alimente pe care le consumați, în timp ce vă antrenați, poate face, de asemenea, o mare diferență în modul în care corpul dvs. În esență, modul în care corpul tău obține combustibil pentru un antrenament depinde de ce fel de energie din alimente îi este disponibilă și de ce tip de exercițiu faci.

Pe scurt, corpul va căuta întotdeauna cea mai ușoară sursă de combustibil mai întâi. După consumul glicogenului disponibil, corpul dumneavoastră se va orienta către sursa sa secundară de energie: grăsimea corporală. Deci, cum puteți atinge acea depozitare a grăsimii?

Pierderea în greutate cu ajutorul arzătoarelor de grăsimi

Creați un deficit caloric ceea ce înseamnă că ardeți mai multe calorii decât mâncațispune Artis, și amestecați antrenamentele, alternând între zile de intensitate mare și zile de intensitate mică. În timpul antrenamentelor de intensitate ridicată - cum ar fi antrenamentul la intervale de intensitate mare HIITridicarea greutății, sprintul sau CrossFit - este esențial să mâncați o cantitate adecvată de carbohidrați și proteine.

Acest lucru vă va ajuta să vă asigurați că organismul arde efectiv carbohidrații, dar nu arde masa musculară. Dacă doriți să încorporați cardio în rutina de exerciții pentru arderea grăsimilor, Artis vă recomandă să faceți cardio după un antrenament de intensitate ridicată, deoarece corpul dumneavoastră va fi epuizat glicogenul disponibil și a trecut la modul de ardere a grăsimilor.

Cum slabim cu SenzoFit?

Ridicarea greutăților sau efectuarea altor tipuri de antrenamente de înaltă intensitate în loc de sesiuni lungi de cardio sunt ideale pentru arderea grăsimilor, potrivit Artis, deoarece corpul tău va continua să ardă grăsimi chiar și după ce ai terminat exercițiile. Cardio, pe de altă parte, va arde grăsimile numai în timpul în care vă exersați.

Dacă alegeți un antrenament HIIT, Artis sugerează să nu vizați mai mult de 30 de minute pentru arderea maximă a grăsimilor. De asemenea, vă puteți alterna rutina de exerciții cu antrenamente de intensitate redusă pentru a arde grăsimile. În zilele în care efectuați antrenamente de intensitate pierderea de grăsimi corpul diferitelor părți cum ar fi jogging, ciclism sau ridicarea greutăților cu perioade lungi de odihnăvă puteți ajuta corpul să ardă grăsimi și nu mușchii evitând carbohidrații și cantitățile mari de grăsimi.

Fără combustibilul din zahăr din carbohidrați, un antrenament de intensitate redusă înseamnă că organismul se transformă în lipoliză descompunerea grăsimilor pentru combustibil.