Cum să pierdeți grăsimea din pieptul inferior. Cum să pierdeți grăsime în regiunea pieptului |


Pieptului regiunea grăsime

Avertizare Dacă te-ai hotărât să scapi de burtica inferioară a stomacului, dă-ți o palmă pe spate. Acea pooch nu doar îți afectează aspectul, ci are și un impact asupra sănătății tale - deoarece grăsimea din burtă, în special grăsimea viscerală din jurul organelor, este asociată cu condiții de sănătate, cum ar fi diabetul de tip 2 și bolile de inimă.

cum să pierdeți grăsimea din pieptul inferior cum de a preveni pierderea în greutate în timpul alăptării

Înainte de a face sute de crize, înțelegeți că reducerea punctelor este prea bună pentru a fi adevărată și că, pentru a pierde acea baltă de stomac, trebuie să pierdeți grăsime din întregul corp. Pasul 1 Incorporează modificări dietetice care duc la un deficit caloric care declanșează pierderea în greutate. De exemplu, mâncați porții mai mici, săriți peste deserturi și gustări de îngrășat sau înlocuiți alimentele bogate în calorii cu alimente cu conținut scăzut de calorii.

Evitați alimentele bogate în sare, zahăr, colesterol și grăsimi saturate și trans. Accentuați proteinele slabe, legumele, lactatele cu conținut scăzut de grăsimi, cerealele integrale și fructele.

Partea superioară și inferioară a corpului neuniformă când vă confruntați cu dietele

Obiectivul este de a pierde 1 până la 2 kilograme pe săptămână, creând un deficit zilnic de până cum să pierdeți grăsimea din pieptul inferior 1. Pasul 2 Efectuați de minute de exerciții aerobice în majoritatea zilelor săptămânii pentru a contribui la deficitul caloric.

Cauzele de grăsime din spate: 1. Excesul de greutate: Există diverse cauze care determină depunerea de grăsime pe spatele femeilor.

Mergeți la jogging, înotați, mergeți cu bicicleta sau folosiți echipamente de exerciții cardiovasculare, cum ar fi un urcător de scări sau un masaj in talpa pentru slabit eliptic.

Exercițiu la o intensitate care încă îți permite să vorbești, dar să nu cânți.

17 sfaturi cum să pierdeți din grăsime rapid și eficient - GymBeam Blog

Pasul 3 Incorporați exerciții de rezistență în cel puțin două zile pe săptămână pentru a menține țesutul muscular și pentru a vă stimula metabolismul. Exercitați-vă brațele, șoldurile, spatele, abdomenul, pieptul, umărul și picioarele.

Faceți opt până la 12 repetări ale fiecărui exercițiu și lucrați până la finalizarea a două până la trei seturi.

cum să pierdeți grăsimea din pieptul inferior mireasa trebuie să piardă în greutate

Pasul 4 Includeți exerciții abdominale în rutina de antrenament a forței. Aceste exerciții vă întăresc mușchii stomacului, astfel încât, atunci când scăderea burticii inferioare, este vizibilă o burtă tonifiată.

Țintește partea inferioară a rectului abdominal cu exercițiul de scândură, creșterea inversă și ridicările suspendate ale genunchiului sau piciorului.

Din păcate, nu putem pierde în greutate pentru o anumită poziție.

Pasul 5 Minimizează stresul din viața ta, deoarece stresul este asociat cu eliberarea de cortizol în corpul tău. Acest hormon îți crește pofta de mâncare și, atunci când renunți și mănânci alimente grase, nesănătoase, grăsimea pe care o câștigi este depozitată în principal în mijloc - este aproape de ficat, unde poate fi utilizat în cazul în care ai un alt atac de stres.

cum să pierdeți grăsimea din pieptul inferior ceai care arde grasimea de pe burta

Corpul tău încearcă să te ajute și să te protejeze prin depozitarea grăsimilor de care crede că ai putea avea nevoie în viitor. Poftele pe care le obțineți de la niveluri ridicate de stres sunt menite doar să alimenteze aceste depozite de grăsimi. Meditați, dormiți suficient în fiecare noapte, delegați sarcini, urmați un curs de yoga sau practicați respirația profundă.

Avertizare Consultați un medic înainte de a începe o nouă rutină de exerciții fizice sau dietă, mai ales dacă aveți o vătămare sau o afecțiune.

Exercițiu pentru a promova arderea grăsimilor Indiferent dacă este vorba despre brațele, stomacul inferior sau coapsele interioare, toată lumea are părți ale corpului care tind să țină puțin mai multă grăsime corporală decât altele - este total normal. Din păcate, nu poți să alegi și să alegi ce părți ale corpului tău vor scăpa de grăsime cel mai repede.