Exemplu de mese pentru pierderea în greutate


Diagnostice Dieta este extrem de importantă pentru a pierde în greutate. Te ajută să devii disciplinat și selectiv în alegerile tale alimentare.

Principala condiție pentru ca acest mod să fie confortabil pentru dumneavoastră. De ce crezi că se desprind de dietele rigide? Pentru că sunt incomode.

Un deficit de calorii adecvat și o dietă confortabilă a alimentelor tale sănătoase preferate sunt cele mai de succes strategii de pierdere în greutate. Cât de des ar trebui să mănânci? Distribuția alimentelor pe parcursul zilei ar trebui să fie exemplu de mese pentru pierderea în greutate pentru dvs.

cum să ardeți burta grasă

Intervalul optim de timp între mese este de ore. Dacă aveți multă greutate în exces și deficitul caloric al dietei depășește kcal, atunci cea mai bună opțiune ar fi o fracționare de mese pe zi.

Dacă sunteți puțin supraponderal și aveți un deficit de calorii sub de calorii, atunci luați în considerare posibilitatea a mese pe zi. Persoanele supraponderale au adesea o secreție crescută de insulină și au dificultăți în controlul apetitului, astfel încât vor beneficia mai mult de o masă fracționată.

  1. Sănătatea femeilor pierde în greutate într o săptămână
  2. In concluzie
  3. Dacă planificați fiecare masă în avans și aveți gustări alimentare, veți avea mai multe șanse să rămâneți în dietă.

Vă va permite să vă împărțiți zilnic aportul caloric într-un număr mare de mese, menținând astfel plinătatea, nivelul normal de zahăr și evitând supraalimentarea. Dar descompunerea a de calorii în mese și gorging pe porții minuscule nu va fi ușoară.

Planuri ușoare de mese pentru a pierde în greutate

Ce ar trebui să fie micul dejun? Micul dejun stabilește tonul zilei. După o lungă perioadă de foame nocturnă, organismul are nevoie de nutrienți. Compoziția corectă a micului dejun ajută la controlul apetitului pe tot parcursul zilei. Noaptea, organismul reduce secreția de insulină, dar acum imaginați-vă ce s-ar întâmpla dacă mâncați o porțiune mare de carbohidrați dimineața - o încărcătură glicemică ridicată, o creștere rapidă a zahărului din sânge, o creștere a insulinei.

Dieta pentru pierderea în greutate (cu un meniu de exemplu pentru 1600 kcal)

Cu cât carbohidrații mai lentați sunt absorbiți, cu atât va fi mai puțin pic de zahăr. Proteinele, grăsimile și fibrele ajută la încetinirea absorbției carbohidraților.

Un mic dejun complet poate fi proteină-carbohidrați sau proteine. Un mic dejun proteic-carbohidrat este potrivit pentru persoanele care sunt cele mai active în prima jumătate a zilei. Lucrați la muncă sau exercițiu mobil.

Exemple de mic dejun de succes Luați vitamine și un supliment de ulei de pește la 10 minute după micul dejun.

Rețete pierdere in greutate

Ce poți mânca pentru o gustare? Scopul gustării este menținerea unui nivel moderat de zahăr din sânge, evitarea supraalimentării și disconfortului.

Exemple de gustare reușită: Fărâmă integrală cu brânză de caș; Salată de legume cu piept de pui și brânză săracă în grăsimi; Cascaval cu fructe de padure sau fructe; Batoane de legume și sos de iaurt grecesc.

pierderea în greutate supliment cla

Ce ar trebui să fie prânzul? Prânzul este cea mai mare masă a zilei.

pierderea în greutate de recenzii verv

Până la ora prânzului, ați elaborat deja pofta de mâncare, deci sarcina principală este să nu supraalimentați și să asigurați sațietate pe termen lung. Dacă mâncați primele feluri de mâncare, atunci luați în considerare m3 pierdere în greutate de carbohidrați din ele.

vlcc pierdere în greutate dwarka

De exemplu, supa de mazăre cu piure este mult mai mare în carbohidrați decât o supă de legume ușoare, fără cartofi. Nu trebuie să adăugați o porție suplimentară de carbohidrați.

Vizează de grame de proteine, grame de grăsimi și grame de carbohidrați. Nu uitați, trebuie să vă încadrați în CBJU echilibrat.

Exemple de prânz de succes Cu primul curs: Supa de piure de mazăre, toba de pui fără piele, salată de legume proaspete cu unt; Borș cu cartofi, tărâțe sau pâine prăjită integrală, tocană de legume cu carne slabă. Fără primul curs: Orez brun cu pui și legume; Terci de hrișcă cu pește slab copt și salată de legume; Paste de grâu dur cu carne slabă și legume proaspete.

regim de slabire cu carne

Nutriția înainte și după exercițiu Majoritatea oamenilor fac eforturi după muncă, dar nu toți au timp să mănânce înainte de exercițiu și fac greșeala cea mare de a merge la sala de foame.

Oboseala acumulată în timpul zilei și nivelul scăzut de zahăr din sânge din cauza unui interval lung, fără alimente, vă vor împiedica să faceți un exercițiu intens. Dacă faceți antrenamente de forță la sală sau cu un barbell și gantere acasă, atunci trebuie să mâncați 1,5 ore sau să gustați ușor cu 30 de minute înainte de a începe.

Dacă faceți acasă cardio sau video, nu trebuie să luați o gustare înainte de antrenament.