Plan de dieta vegetariana. Plan de 7 zile pentru a pierde în greutate cu dieta vegană de de calorii Ghidul vitaminelor


Planul de 7 zile pentru a slăbi cu dieta vegană de de calorii Astăzi vă vom împărtăși un plan de șapte zile de de calorii, bazat strict pe o dietă vegană. Este conceput pentru a vă oferi o nutriție completă și echilibrată, iar distribuirea meselor și gustărilor previne atacurile foamei între mese.

Dieta vegana: cum arata meniul pentru toata saptamana

Fie că sunteți vegan sau căutați idei de rețete sănătoase pentru a vă curăța corpul timp de o săptămână, acest regim excelent merită verificat. Ce este dieta vegană? Spre deosebire de dieta vegetariană, care limitează consumul de carne, dar nu și derivații acesteia, cum ar fi laptele sau ouăle. În dieta vegană, nu se consumă alimente pentru care a fost necesară cruzimea animalelor și care include gelatină, brânză și orice produs prelucrat.

De ce o dietă vegană? Urmarea unei diete vegane sau includerea mai multor legume în rutină poate fi soluția la multe probleme de sănătate. Unele cercetări au arătat că limitarea consumului de produse de origine animală și consumul de leguminoase, cereale integrale, fructe, legume, nuci și semințe duce la riscuri mai mici de diabet, boli de inimă și cancer.

În plus, pierderea în greutate devine mult mai ușoară după o dietă vegană, deoarece majoritatea surselor de zaharuri, grăsimi și făină proastă sunt eliminate deoarece conțin un ingredient de origine animală.

plan de dieta vegetariana

Credem că a duce un stil de viață plan de dieta vegetariana este dificil și cei care o fac mănâncă doar salată, dar realitatea este că lista de ingrediente pentru a prepara mâncăruri delicioase este foarte largă, chiar mai mult decât cele derivate din origine animală. Înainte de a începe planul săptămânal, obțineți toate ingredientele, astfel încât plan de dieta vegetariana le aveți la îndemână și să nu existe scuze pentru a vă încălca planul alimentar.

Nu uitați să cumpărați organic, ori de câte ori este posibil. Ziua 1 Mic dejun: prăjituri calde vegane integral calorii, 10 g proteine. Ingrediente: 1 ½ cană de făină integrală de grâu. Amestecați toate ingredientele într-un recipient și când sunt perfect integrate, lăsați-le să se odihnească timp de cinci sau zece minute, astfel încât praful de copt să genereze bule în amestec, astfel încât clătitele să fie mai pufoase.

În loc de unt puteți folosi un înlocuitor vegetal, cum ar fi uleiul de cocos. Puteți servi două bucăți și le puteți însoți cu ¼ cană de căpșuni sau mure și o linguriță de unt de arahide organic. Prânz: ¾ cană de edamame organic cu sare 97 calorii, 9 g proteine.

Mâncare: tostadas de fasole vegetariană calorii, 16g proteine. Ingrediente: 2 felii de pâine integrală. Prăjește pâinea și pasează humusul împreună cu fasolea și un vârf de sare și piper.

  • Autor: Dr.
  • 7 zile de meniu vegetarian: cal / zi | Robert Hajnal
  • Dieta vegetariană online - meniu, rețete - peater
  • Dieta vegana: cum arata meniul pentru toata saptamana
  • Adăugați în lista de dorințe Instalați Traduceți descrierea în română folosind Google Traducere?
  • Plan de dieta vegetariana pentru barbati. - Blog de nutriție XXL
  • Sfaturi rapide și eficiente de scădere în greutate

Intindeti amestecul pe cele doua bucati de paine prajita si asezati deasupra feliile de castravete si germenul. La final stropiti cu semintele de floarea soarelui. Puteți adăuga un strop de ulei de măsline. Gustare: 1 prună 30 calorii, 8 g proteine.

  • Bianca Poptean Dieta indiană este un plan nutriţional conceput special pentru a reduce nivelul de grăsime al corpului şi greutatea totală în doar 7 zile!
  • Dieta indiană: plan alimentar pe 7 zile
  • Plan de masă vegană de o săptămână
  • Plan de dietă vegetariană - Sfaturi nutriționale; Planul nutrițional
  • Pagina principala Plan de dietă vegetariană Indiferent dacă sunteți vegetarian sau nu, mulți oameni oferă adesea corpului lor o mică pauză de carne.
  • Plan de 7 zile pentru a pierde în greutate cu dieta vegană de de calorii Ghidul vitaminelor
  • Pierderea în greutate după masa de cheat

Cina: Salată de falafel cu tahini calorii, 16 g proteine. Ingrediente: ¼ ceașcă de ceapă roșie, tocată. Se înmoaie mazărea uscată în apă și se lasă să se înmoaie timp de 12 până la 24 de ore. Când sunt moi, scurgeți-le și puneți-le în robotul de bucătărie împreună cu usturoiul, ceapa, uleiul de măsline și sucul de lămâie.

Puteți adăuga sare și piper. Când amestecul este omogen, încălziți o tigaie cu ulei vegetal și pregătiți crochetele până se rumenesc pe ambele părți. În plus, puneți salata, castravetele, roșiile într-un castron și adăugați tahini. Serviți două crochete falafel deasupra salatei și savurați-le. Total: 1. Ziua 2 Mic dejun: brioșă vegană cu unt de arahide și jeleu calorii, 10 g proteine.

Prânz: ¼ ceașcă de hummus cu bețe de țelină la domiciliu pierde greutatea, 5g proteine. Mâncare: salată grecească edamame calorii, 15 g proteine.

plan de dieta vegetariana

Ingrediente: 1 ½ cană de salată mixtă. Sare si piper. Combinați toate ingredientele într-un castron până când acestea plan de dieta vegetariana bine integrate cu uleiul de măsline și oțet și bucurați-vă.

Dieta indiană: plan alimentar pe 7 zile

Cina: Castron cu fasole neagră și quinoa calorii, 20 g proteine. Combinați toate ingredientele într-un castron. Se adaugă un strop de ulei de măsline. Puteți servi fierbinte sau în același timp.

Total: calorii, 50 g proteine, g carbohidrați, 43 g fibre, 51 g grăsimi, 2. Ziua 3 Mic dejun: pâine prăjită de grâu integral cu unt de arahide calorii, 8 g proteine. Ingrediente: 1 felie de pâine prăjită de grâu integral.

plan de dieta vegetariana

Întindeți untul de arahide pe pâine prăjită și deasupra cu banana feliată. Presărați semințele de chia. Prânz: ½ cană de edamame calorii, 15 g proteine. Prânz: salată de quinoa, mazăre și hummus calorii, 15 g proteine. Ingrediente: 1 cana de salata mixta. Ulei de masline.

Plan de dietă vegetariană

În blender, amestecați humusul cu sucul de lămâie, ardeiul roșu și o strop de ulei de măsline. Se amestecă restul ingredientelor într-un castron și se condimentează cu amestecul de hummus. Cina: curry de cartofi și conopidă calorii, 13 g proteine. Ingrediente: 1 cană de cartof tăiat cubulețe mici.

Într-o cratiță, călește ceapa, conopida, cartofii crudi și usturoiul.

plan de dieta vegetariana

Adăugați bulionul, curry-ul și restul ingredientelor. Gatiti pana cand cartofii sunt moi.

Dieta Vegana PERDER GRASA y DETOX - Semana 1

Se condimentează cu sare și piper. Puteți plan de dieta vegetariana vă însoțiți cina cu o bucată de pâine pita și trei linguri de hummus. Ziua 4 Mic dejun: Făină de ovăz cu quinoa și chia calorii, 15 g proteine. Ingrediente ½ ceasca de ovaz laminat crud. Într-o cratiță, adăugați laptele de migdale, ovăzul, quinoa și chia. Fierbeți până când amestecul se îngroașă și quinoa este gătită. Se servește cu mere ca să se îndulcească.

plan de dieta vegetariana

Prânz: 2 linguri de pepitas curățate de sare calorii, 5 g proteine. Prânz: salată grecească cu edamame și sfeclă calorii, 18 g proteine.

plan de dieta vegetariana

Ingrediente: 2 căni de salată mixtă.